بی حسی در نارسایی کلیه علل چیست و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علل بی حسی در نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان چیست؟ بی حسی در نارسایی کلیه واقعا درد ناخوشایند و غیر ضروری را به بیمار، پس چگونه به درمان آن را با بسیاری از مردم نگران کرده است. بعد، اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد علل و درمان در مورد بی حسی در نارسایی کلیه را ببینید.

علل بی حسی در نارسایی کلیه چیست؟

بی حسی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است که عمدتا به اورمی نوروپاتی محیطی به علت، به علت تجمع بیش از حد از مواد زائد متابولیک و سموم. هنگامی که نارسایی کلیه پیشرفت به مرحله نهایی و هنگامی که GFR کمتر 12ml / دقیقه، بیماران آغاز خواهد شد به احساس بی حسی، درد سوزش، خارش. آنها نیاز به حرکت پاهای خود و یا برخی از پیاده روی برای کاهش این علائم و ناراحتی. این است که به سندرم پای بی قرار در درمانگاه نامیده می شود. این امر به ویژه در شب بسیار معمول است و اغلب کیفیت خواب بیمار تاثیر می گذارد.

یکی دیگر از علت بی حسی بیمار نارسایی کلیه سطوح بالایی از پتاسیم در خون است. هنگامی که عملکرد کلیه ها به شدت آسیب دیده، پتاسیم اضافی نمی تواند موثر برداشته و باعث هیپرکالمی، موجب بی حسی.

چگونه برای درمان بی حسی در نارسایی کلیه؟

از بالا ما می توانیم می دانیم که آن را به صورت اختلال کلیوی ناشی، که است که می گویند تا زمانی که آسیب کلیوی را می توان تعمیر بی حسی ناشی از آن با آن با هم disapeared خواهد شد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی، می تواند کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر محافظت و ترمیم kisneys آسیب دیده در همان زمان. با کمک این درمان، بیمار نارسایی کلیه می تواند یک زندگی با کیفیت HACE.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-symptoms/1472.html





:: برچسب‌ها: علائم نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، بی حسی در نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: